Istorie
* 1865: Încep lucrările la linia de tramvai.
* La începutul anului 1868 se inaugurează Societatea de Tramvai cu Cale Ferată din Timişoara, care devine Societatea de Transport Timişoara;
* La 8 iulie se pune în funcţiune prima linie de Tramvai cu Cai, între Gara Centrală (acum de Nord) şi Centru;
* Peste 28 ani se înfiinţează societatea Tramvaiele Comunale Electrice din Timişoara.
* La finele anului 1899 se pune în funcţiune tramvaiul cu tracţiune electrică.
* 1904: Societatea se redenumeşte Tramvaie Comunale Timişoara.
* 1920: Se pun bazele producţiei de tramvaie în ateliere proprii
* La sfârşitul anului 1939 se înfiinţează ITT (Interprinderea de Transport Timişoara).
* Între 1955-'62 se achiziţionează vagoane româneşti, produse de Electroputere Craiova.
* La 23 august 1970 (în cadrul unui comunicat de presă se a anunţă începerea proiectului Timiş, la sfârşitul aceluiaşi an fabricându-se şi prototipul de vagon Timiş.
* 1 septembrie 1996 se dă în folosinţă primul vagon Timiş.
* În 1990 se înfiinţează RATT.
* 1992: Refacerea liniei de tramvai 5
* Între 1993 şi 1998 se modernizează 7 dintre cele 12 linii existente
* 1999: Se achiziţionează peste 20 de tramvaie marca Tatra T4
* 2000: Peste 33 de tramvaie, cumpărate la mâna a doua, sunt aduse din Germania.
* 2001-2007: Peste 55 de tramvaie, cumpărate la mâna a doua, sunt aduse din Germania şi Cehia.
* 2007: Un tramvai Citadis de ultimă generaţie este expus la Târgul de Turism, iar RATT îşi exprimă dorinţa de a organiza o licitaţie pentru a cumpăra garnituri noi de tramvaie pentru liniile Timişorene, la care şi Citadis să participe.
* 2007: Începe modernizarea liniilor de tramvai
* 2008: Comunicat de Presă, anunţând 2010 ca dată a licitaţiei, iar Siemens,Citadis şi Bombardier.
* 2009 : Desfinţarea liniei 10 şi înlocuirea cu linia 11.